رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است
سرخط خبرها

آمادگی حوزه مقاومت بسیج شهرداری برای کمک به مقابله با ویروس کرونا

  • کد خبر: ۷۷۶۰۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
آمادگی حوزه مقاومت بسیج شهرداری برای کمک به مقابله با ویروس کرونا
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام گفت: با توجه به پیک پنجم شیوع ویروس کرونا آمادگی داریم با محوریت قرارگاه جهادی بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام و برای کمک به مردم به موضوع مقابله با ویروس کرونا ورود پیدا کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی در نشستی که با حضور مدیران شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری‌های سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادارش افزود: اقدامات خوبی از سوی شهرداری مشهد برای مقابله با ویروس منحوس کرونا انجام شده است که یکی از آن‌ها همکاری با دانشگاه علوم پزشکی جهت در اختیار گذاشتن فضا‌هایی برای انجام واکسیناسیون است.

 

وی اضافه کرد: در همین راستا روز گذشته مرکز ویژه واکسیناسیون همکاران شاغل در شهرداری مشهد شامل پاکبانان، کارگران خدمات شهری و... راه اندازی شد و با همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ۲۵ هزار دز واکسن طبق اولویت بندی‌های انجام شده در اختیار این مرکز قرار داده خواهد شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام، با بیان اینکه امیدواریم امسال اربعین شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم خدمتگذار زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در نجف باشیم اظهارکرد: البته یکی از شروط اعزام انجام واکسیناسیون است که مقدمات آن فراهم شده است.

 

حسامی تصریح کرد: حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه السلام در عرصه‌های مختلف نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری مراسم‌های عزاداری در میدان شهدا و خدمات رسانی به زائران اربعین و دهه آخر صفر همیشه فعال و پرتلاش بوده است.

 

وی ادامه داد: در کنار برپایی مراسم‌های مختلف در فعالیت‌های جهادی و کمک رسانی به مردم نیز بسیجیان شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه السلام همیشه پای کار بوده اند.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام، با اشاره به اینکه جنس اقدامات همکاران ما در خدمات رسانی به مردم از شهدا برکت می‌گیرد خاطرنشان کرد: جنس این فعالیت‌ها از جنس بسیج و همراه با معنویت است، شاید ما در یک ساختار خشک اداری قرار گرفته باشیم، اما اقدامات صورت گرفته از جنس دل است که باید این روحیه را حفظ کرد.

 

حسین حسامی افزود: فلسفه شکل گیری مشهد وجود حضرت رضا علیه السلام است، اگر وجود آقا امام رضا علیه السلام نبود هیچگونه زیر ساختی برای شکل گیری کلانشهر مشهد وجود نداشت، لذا مشهد به خاطر امام رضا علیه السلام مشهد شده است.

 

وی اضافه کرد: این موضوع تکلیف همه را به ویژه ما به عنوان بسیجیان شهرداری وشورای اسلامی شهر مشهدالرضا علیه السلام را بیشتر می‌کند که جنسش از جنس خادمی و خدمات رسانی به زائران حضرت رضا علیه السلام است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام، با بیان اینکه بسیجیان باید در حوزه‌های نظارتی نیز کمک کنند اظهارکرد: نظارت یکی از وظایف مهم بسیج و بسیجیان است.

 

حسامی با اشاره فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: حضرت آقا فرمودند که در زمینه مقابله با ویروس کرونا هرکس هرکاری از دستش بر می‌آید انجام دهد، و براین اساس معتقدم نقش بسیج و حوزه‌های مقاومت بسیج به ویژه بسیجیان شهرداری وشورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه السلام که در پیک‌های مختلف شیوع بیماری پای کار بودند بسیار مهم است.

 

وی افزود: در شرایط کنونی که شاهد پیک پنجم کرونا هستیم باید یکسری اقدامات را برنامه ریزی و با محوریت قرارگاه جهادی بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهدالرضا علیه السلام فعالیت‌ها را آغاز کنیم.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام، اضافه کرد: شورای شهر، شهرداری مشهد الرضا علیه السلام و سایر دستگاه‌ها نیز پای کار هستند تا بتوانیم با همکاری همه موج شیوع ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

حسامی ادامه داد: در حوزه پدافند غیرعامل و شهر ایمن و تاب آور نیز بسیج نقش مهمی دارد به ویژه بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برهمین اساس بر راه اندازی و فعال شدن قرارگاه عملیاتی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه السلام تاکید داریم.


وی با بیان اینکه خدمات رسانی به جامعه ۲۸ هزار نفری شهرداری مشهد مقدس اولویت قرارگاه عملیاتی خواهد بود خاطرنشان کرد: در کنار آن خدمات رسانی به جانبازان عزیز، خانواده شهدا، بیماران صعب العلاج و خانواده‌های کم برخوردار هم در اولویت قرار خواهد داشت.

 



منبع: روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->